.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرارداد 300 میلیون تومانی دست نشان

مبلغ قرداد یکساله نادر دست نشان برای حضور در تیم لیگ یکی نساجی مازندران 300 میلیون تومان است اما وی عنوان کرد قرارداد مالی با این باشگاه ندارد.

به گزارش مهر ، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری روز شنبه اعلام کرد که هیچ گونه قرارداد مالی با باشگاه ندارد در صورتی که علاوه بر 300 میلیون تومان قرارداد مالی در صورت صعود به لیگ برتر 100 میلیون تومان نیز به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

دست نشان در نشست خبری معارفه در حضور حیدرزاده مشاور عالی مالک باشگاه گفته بود که تنها شرطم برای حضور در نساجی عشق به این تیم و تهیه امکانات لازم برای داشتن یک تیم قدرتمند بود و آقای پرهام قول داده است که از لحاظ مالی بنده را راضی کند.

همچنین در آخرین روزهای قطعی شدن حضور نادر دست نشان در باشگاه نساجی صحبتهایی مبنی بر اختلاف وی با محمد علی قنبری مدیر عامل باشگاه شنیده می شد که دست نشان در ابتدای نشست خبری این اختلافات را تکذیب کرد.

بر همین اساس با پیگیری خبرنگار مهر در این خصوص مشخص شد که شایعات برکناری قنبری از نساجی با حضور نادر دست نشان قوت گرفته و در روزهای آینده با توجه به نزدیکی حیدرزاده به پرهام، مشاور عالی مالک باشگاه به عنوان مدیر عامل معرفی خواهد شد.

به گزارش مهر، معرفی مهدی ذاکری و امیر تاجی به صورت ناگهانی از سوی مالک باشگاه به عنوان اعضای هیئت مدیره اختلافات دیگری در بین دست اندرکاران باشگاه ایجاد کرده که برخی از آین آقایان حضور این افراد که اکثر فعالان باشگاه حتی عکس آنان را ندیده اند، تکذیب می کنند.

بنا بر این گزارش رحمانی مدیرعامل سابق باشگاه نساجی مازندران به دنبال پرونده سازی برای قنبری مدیر عامل فعلی باشگاه و به قول معروف چوب لای چرخ باشگاه گذاشتن است.

براساس قرائن و شواهد موجود باید گفت که قبل از آغاز لیگ دسته یک باشگاه های کشور، رفتار و عملکرد دست اندرکاران و به قول معروف دلسوزان تیم، باشگاه را وارد حاشیه کرده است.

در فصل گذشته مسئولان و مدیران باشگاه مهمترین دلیل عدم صعود تیم نساجی به لیگ برتر و شکست های مکرر در مسابقات را کمبود و مشکلات مالی اعلام کردند ولی در لیگ جدید با توجه به وضعیت مالی خوب مالک باشگاه، تنها عاملی که می تواند نساجی را از صعود به لیگ برتر و رساندن به آرزوی دیرینه هواداران این تیم باز دارد، حاشیه خواهد بود.

به گزارش مهر، سرمربی نساجی مازندران زمان اعلام اسامی دستیارانش را تا قبل از روز سه شنبه اولین تمرین تیم عنوان کرده ولی با توجه شواهد موجود از اسکندر خاوری نژاد، اسماعیل اسماعیلی، مسکر ساروی و محمود فکری به عنوان گزینه های حضور در کادر فنی تیم نساجی یاد می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.